Hjelp og Kundesenter
Ofte stilte spørsmål og svar
Betaling og faktura
Hvordan betaler jeg på automat?
Tast inn registreringsnummer på automaten og betal for tiden du har parkert før du forlater parkeringsplassen.
Dersom automaten er ute av drift og du ikke har Parklink-appen må du betale på superport.no innen 48 timer. Etter 48 timer sender vi faktura i posten til juridisk eier av kjøretøyet.
Hvor finner jeg informasjon om priser?
Informasjon om priser finner du ved å søke opp lokasjonen i Parklink-appen.
Koster det noe ekstra å bruke Parklink?
Nei, på våre lokasjoner koster det ikke noe ekstra å bruke Parklink.
Hvorfor har jeg mottatt faktura?
Når et kjøretøy har vært parkert på våre lokasjoner og vi ikke har mottatt betaling innen 48 timer etter endt parkering sendes det ut faktura til juridisk eier av kjøretøyet. Faktura sendes pr. post og administrasjonsgebyret er på 70,-
Hvorfor har jeg mottatt inkassovarsel?
Inkassovarsel blir sendt ut når en faktura ikke betales innen fristen.
Dersom du mener du ikke skulle hatt inkassovarselet står det informasjon i brevet om hvem du skal kontakte for avklaring.
Har du andre spørsmål?
Ta kontakt med oss ved å sende en e-post til support@superport.no
Bruk av Parklink appen
Har du spørsmål om bruk av Parklink appen? Vennligst gå til https://parklink.no/kundesenter/ for å lese mer.
Kontakt oss
Send en e-post til support@superport.no eller ring oss på 23699800