Ofte stilte spørsmål og svar
Betaling og faktura
Hvordan betaler jeg på automat?
Du kan betale på automaten før du forlater parkeringen. Tast inn registreringsnummer på automaten og betal for tiden du har parkert.
Automaten er ute av drift. Hva gjør jeg?
Du kan betale for parkeringen på autopay.io
Jeg finner ikke mitt reg.nummer på automaten. Hva gjør jeg?
Parklink brukere kan ikke betale på automat.
Vi følger nøye med og korrigerer hva kamera har registrert. Hvis du ikke finner din parkering på automaten vil vi sende en faktura i etterkant, men uten administrasjonsgebyr.
I noen tilfeller har ikke kamera klart å lese reg.nummer ved innkjøring. Du trenger ikke å være bekymret for kontrollsanksjon.
Hvor finner jeg informasjon om priser?
Informasjon om priser finner du i Parklink eller i betalingsautomaten.
Koster det noe ekstra å bruke Parklink?
Nei, på våre lokasjoner koster det ikke noe ekstra å bruke Parklink.
Hvorfor har jeg mottatt faktura med administrasjonsgebyr?
Dersom parkering ikke blir betalt via Parklink, automat eller Autopay.io innen 48 timer etter endt parkering, sendes det ut en faktura med administrasjonsgebyr til juridisk eier av bilen. Faktura sendes pr. post og administrasjonsgebyret er på 70,-
Hvorfor har jeg mottatt inkassovarsel?
Dersom du har betalt faktura kan du se bort fra inkassovarsel. Hvis ikke, må det betales for å unngå ytterligere kostnader. Ta kontakt med oss dersom du er usikker på om vi har mottatt din innbetaling via vårt kontaktskjema.
Jeg tror noe er feil med betalingen
Opplever du å være feilbelastet på automat eller via faktura, ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema.
Bruk av Parklink appen
Har du spørsmål om bruk av Parklink appen? Vennligst gå til https://parklink.no/kundesenter/ for å lese mer.
Kontakt oss
Vi jobber med å legge opp et kontaktskjema. I mellomtiden kan du sende en e-post til support@superport.no eller ringe oss på 23699800