Hjelp og Kundesenter

Ofte stilte spørsmål og svar

Betaling og faktura

Tast inn registreringsnummer på automaten og betal for tiden du har parkert før du forlater parkeringsplassen.

Dersom automaten er ute av drift og du ikke har Parklink-appen må du betale på superport.no innen 48 timer. Etter 48 timer sender vi faktura i posten til juridisk eier av kjøretøyet.

Informasjon om priser finner du ved å søke opp lokasjonen i Parklink-appen.

Nei, på våre lokasjoner koster det ikke noe ekstra å bruke Parklink. 

Når et kjøretøy har vært parkert på våre lokasjoner og vi ikke har mottatt betaling innen 48 timer etter endt parkering sendes det ut faktura til juridisk eier av kjøretøyet. Faktura sendes pr. post og administrasjonsgebyret er på 70,-

Inkassovarsel blir sendt ut når en faktura ikke betales innen fristen.
Dersom du mener du ikke skulle hatt inkassovarselet står det informasjon i brevet om hvem du skal kontakte for avklaring.

Ta kontakt med oss ved å sende en e-post til support@superport.no

Bruk av Parklink appen

Har du spørsmål om bruk av Parklink appen? Vennligst gå til https://parklink.no/kundesenter/ for å lese mer.

Kontakt oss

Send en e-post til support@superport.no eller ring oss på 23699800